Draugai, kolegos ir potencialūs klientai – puikus informacijos šaltinis kuriant logotipą

Atsižvelgiant į tai, kad Jūsų prekės ženklą pristatantis logotipas bus kūrinys, kurio dar niekada ir niekas nebuvo matęs, natūraliai kyla klausimas: ar apskritai šiandien, kai atrodo, kad jau viskas, kas buvo įmanoma, yra sukurta, galima dar sugalvoti ką nors unikalaus ir netikėto? Iš tiesų, tai – tikrai nelengva užduotis ir be įkvėpimo šaltinių čia neišsiversime. Minčių lietus gali būti puiki pagalbinė priemonė, o kokybiškas bendradarbiavimas su kūrėjais – idealus sprendimas, tačiau nepamirškite, kad egzistuoja daugybė žmonių, kurios nuomonės taip pat verta išklausyti. Tai – Jūsų draugai, kolegos ir potencialūs klientai.

Draugų, kolegų ir potencialių klientų nuomonė gali būti labai vertinga

Taigi, labai tikėtina, kad jau turite pakankamai aiškų įsivaizdavimą, koks turėtų būt Jūsų prekės –ženklo logotipas, tačiau nereikia pamiršti, kad Jūsų draugai, kolegos bei potencialūs klientai gali įnešti naujų vėjų, kurie gali netgi aukštyn paversti Jūsų įsitikinimus ir planus, susijusius su šio objekto kūrimu. Specialistai sako, kad geras logotipas yra tas, kuris yra unikalus, savitas, įsimenamas, puikiai atspindi prekės ženklą identitetą ir visada bus madingas. Tačiau Jūs galite padaryti puikų dalyką: į šį klausimą paprašykite atsakykite savo draugų, kolegų bei potencialių klientų. Galite būti tikri – jų atsakymai bus labai įvairūs, tad tikrai rasite naujų idėjų, kurias panorėsite pritaikyti.

O patys atlikote visus namų darbus?

Taigi, įvertinę naujus požiūrius, kuriuos rasite savo draugų, kolegų bei potencialių klientų išsakytose nuomonėse, raskite laiko stabtelėti bei pagalvoti, ar patys tikrai atlikote visus namų darbus? Savaime suprantama, jau apgalvojote, kokį šriftą ar spalvas norėtumėte matyti, tačiau prisiminkite, jog egzistuoja ir dar keletas klausimų, kuriuos tikrai verta sau užduoti – atsakymą į juos taip pat galės priversti pastebėti naujus požiūrius ir, kol dar nevėlu, galbūt daryti tam tikrus pokyčius. Taigi, užduokite sau klausimus:

  • Ar logotipą bus paprasta įsiminti?
  • Ar jis bus aktualus ir po kelerių metų, ar vis tik teks jį perdaryti?
  • Ką apie logotipą mano Jūsų tikslinį auditorija?
  • Ar logotipas yra universalus – ar gali būti pritaikytas visiems Jūsų prekės ženklo poreikiams?
  • Ar pažvelgus į logotipą jau per kelias sekundes galima suprasti, koks yra Jūsų verslas?

Pasidalink su draugais!