Kaip 2020 –aisiais elgsis socialinės medijos? Teiks pirmenybę mikro influenceriams

Kas yra influenceris ir ką jis veikia, ko gero, šiandien pristatinėti jau nebereikia. Vis tik, klausimas, ar ilgai influenceriai dar bus populiarūs ir reikalingi, domina tikrai ne vieną. Ir visai nebe reikalo – mat pagrindiniai šių specialistų užsakovai – socialinės medijos, jau kitąmet žada koreguoti elgesį.

Influencerių nebus atsisakoma, tačiau situacija – keisis

Pirmiausia reikia akcentuoti tai, jog 2020 m. socialinės medijos kanalai tikrai nesiruošia atsisakyti influencerių paslaugų, kadangi tyrimai rodo, kad net apie 49 proc. žmonių, svarstydami klausimą, ar jiems pirkti vieną ar kitą produktą, yra linkę atsižvelgti būtent į jų rekomendacijas. Vis tik, tam tikrų pasikeitimų bus; jau dabar socialinės medijos skelbia, kad nuo kitų metų pirmenybe teiks bendradarbiavimui su mikro influenceriais.

Kodėl?

Tam yra net kelios priežastys: visų pirma, nesunku pastebėti, kad daugiausiai sekėjų turintys nuomonės formuotojai pamažu praranda populiarumą, be to, vis mažiau pastangų įdeda tam, kad produktas ar paslauga būtų pristatyti kuo kūrybiškiau bei unikaliau. Tuo tarpu mikro influenceriai džiaugiasi kiekviena galimybe bendradarbiauti, tad produktų bei paslaugų pristatymui negaili nei laiko, nei pastangų. Tai leidžia sukurti iš tiesų puikų rezultatą.

Kita priežastis kur kas subtilesnė: nereikia pamiršti, kad žmonių sąmoningumas auga vis labiau, ir vis didesnė dalis žmonių pastebi, kad stambūs influenceriai neretai reklamuoja tai, ko patys iš tiesų dar nėra išbandę. Tuo tarpu nuoširdžios mikro influencerių rekomendacijos atrodo kur kas natūraliau ir labiau įtikina žmones.  Na, o nuomonė, kad atsisakydami stambių mikro influencerių paslaugų, socialinės medijos kanalai gali prarasti didelius srautus, nėra teisinga, kadangi už tiek, kiek dažnu  atveju reikia sumokėti stambiam influenceriui, galima pasamdyti net apie 100 mikro šios srities specialistų, o jų sekėjai sudarys kur kas didesnį srautą.


Pasidalink su draugais!