Ko reikia kuriant sėkmingą internetinę svetainę? Nurodyti kryptį

Jei manote, kad interneto vartotojo patekimas į jūsų verslą reprezentuojančią internetinę svetainę yra viskas, ko reikia, kad būtų pasiekti jūsų pageidaujami tikslai (pavyzdžiui, įsigytos prekės), gali būti jog klystate. Jei interneto lankytojas pateko į jūsų verslą reprezentuojančią internetinę svetainę, dar tikrai nereiškia, kad bus įsigytos prekės ar atlikti kiti veiksmai, apie kuriuos jūs svajojate (juk puikiai visi žinome, kad lankytojai – pirkėjai paprastai sudaro mažesnę dalį nei tiesiog lankytojai). Tad, natūraliai kyla klausimas: ar įmanoma šią, sunkiai prognozuojamą situaciją pakreipti sau palankia linkme? Taip, tiesiog nurodykite kryptį. Kaip?

Sprendimų, kaip nurodyti kryptį, tikrai netrūksta

Ko gero, kad pati geriausia žinia yra ta, jog būdų, kaip nurodyti pageidaujamą kryptį, yra iš tiesų nemažai. Verta akcentuoti, kad nemaža dalis žmonių krypties parodymą laiko sunkiai įveikiama ar net mistiška užduotimi, tačiau sprendimų, kuriuos netrukus išvardinsime gausa tik patikina, kad viskas kur kas paprasčiau, tereikia pradėti veikti. Taigi, jei norite rodyti tinkamą kryptį, kad būtų pasiektas pageidaujamas tikslas (įsigyta prekė arba kuo daugiau prekių, užsakoma paslauga ir t.t.), jums reikėtų išbandyti šiuos variantus:

  1. Aiškus prekių išdėstymas

Dėmesį verta atkreipti į tai, kad nemaža dalis lankytojų atsisako apsipirkti vien tik todėl, kad prekių išdėstymas jiems pasirodo pernelyg sudėtingas. Taigi, belieka tik pridurti, kad prekių ir paslaugų išdėstymas (arba svarbios informacijos) jūsų internetinėje svetainėje turi būti aiškus ir greitai suprantamas.

  1. Siūlomos panašios prekės ar paslaugos

Jei siekiate kuo didesnio pelno, tai jūsų internetinė svetainė turėtų būti sukonfigūruota taip, jog lankytojas, įsigijęs jį dominančią prekę ar paslaugą, pamatytų pasiūlymus apie panašias prekes bei paslaugas. Labai tikėtina, kad pasiūlyti variantai sudomins pirkėją ir bus įsigyto, o jūsų pardavimai išaugs.

  1. Ar pateikiate informaciją apie galimybę nemokamai išbandyti prekė ar paslaugą, gauti konsultaciją?

Jei esate viena iš tų įmonių, kuri savo potencialiems klientams ar pirkėjams sudaro galimybę nemokamai gauti konsultaciją, išbandyti pasirinktas prekes ar paslaugas, tai šią informaciją turėtumėte pateikti pačiose įvairiausiose internetinėse svetainės vietose – kuo ji bus labiau pastebima, tuo didesnė tikimybė, kad lankytojas panorės išbandyti siūlomas prekes, paslaugas ar konsultacijas.

Kodėl tai yra naudinga?

Taigi, kaip matyti, egzistuoja ne tiek jau ir mažai sprendimų, kaip nurodyti kryptį ir pasiekti norimą rezultatą. Na, o pabaigai belieka tik pridurti, kad tokie sprendimai yra naudingi ne tik jums (nes gali padidinti pelną), bet ir jūsų internetinės svetainės lankytojams (nes padės sutaupyti nemažai laiko).


Pasidalink su draugais!