Kokius sprendimus socialinės medijos priims 2020 – aisiais? Labiausiai orientuosis į Z kartą

Kartų klausimas yra vienas opiausių ir karščiausių: ypač dažnai diskutuojama, kurios kartos atstovai pasižymi didesne empatija, o kurios – didesniu kūrybiškumu; kuriai kartai svarbesnis yra gyvas bendravimas, o kurios kartos atstovai apskritai gali atsisakyti bendravimo ir vietoje to rinktis individualų darbą ar uolų tikslų siekimą. Kaip ten bebūtų, iš tiesų nepavyktų nuginčyti fakto, kad tarp X, Y bei Z kartos atstovų nemažai egzistuoja skirtumų. Na, o, kai kalbame apie tai, kuo 2020 – ais metais vadovausis socialinės medijos, turime pranešti svarbią žinią – bus orientuojamasi į Z kartą.

Kas yra Z karta ir kas jai svarbu?

Dėmesį verta atkreipti į tai, kad Z kartos atstovai išskiria ypatingu kūrybingumu, matyti bei jausti pasaulį kitaip, geba būti kūrėjais ir atradėjais ir net iš nieko sukurti ką nors naujo bei negirdėto;  pirmenybę teikia virtualiam pasauliui ir mieliau renkasi virtualų, o ne gyvą bendravimą; jiems nesvarbu, kas vyksta aplink juos – kur kas labiau domina tai, kas vyksta kompiuterio ekrane, geba apdoroti kur kas greičiau informaciją. Šios kartos atstovai, labiau nei bet kurios kitos kartos atstovai, mėgsta socialines medijas ir daugiausia laiko praleidžia jose. Taigi, akivaizdu, kad socialinių medijų kūrėjų sprendimas orientuotis būtent į šios kartos atstovus, iš tiesų yra puikus pasirinkimas.

Kokiais būdais bus siekiama šios kartos atstovų palankumo?

Tad, kaip socialinės medijos sieks šios kartos atstovų palankumo? Jau dabar aišku, kad tai bus daroma įvairiais būdais. Visų pirma, atlikti tyrimai atskleidė, kad X ir Y kartų atstovai labiau pasitiki tradicine reklama, tuo tarpu Z kartos atstovai greičiau dėmesį atkreipia ir mieliau domisi netradicine reklama. Taigi, socialinės medijos tvirtina, kad daugiau dėmesio bus skiriama būtent netradicinei reklamai. Be to, socialines medijas valdantys asmenys puikiai supranta, kad Z karta labai mėgsta naujoves, tad pažada, jog jų tikrai netrūks. Na, ir, žinoma, negalime pamiršti kūrybiškumo – jau dabar tvirtinama, kad kitais metais šios kartos atstovų laukia nei vienas kūrybinis sprendimas, kurį bus galima išvysti socialinės medijos kanaluose.


Pasidalink su draugais!