Puikaus logotipo paslaptis – kokybiškas bendradarbiavimas ir kūrėjais

Jei Jūsų tikslas yra tobulas logotipas Jūsų prekės ženklui, tai Jums teks atlikti iš tiesų paruošiamųjų darbų, kad būtų gautas puikus rezultatas. Reikės aiškiai suprasti, kodėl Jums apskritai reikia logotipo; apibrėžti Jūsų prekės ženklo identitetą; nuspręsti, kokios spalvos turėtų būti naudojamos; koks stilius bus pasirenkamas; kokiems šriftams teiksite pirmenybę. Tačiau be viso to, Jūsų laukia ir dar keli svarbūs momentai: jei norite logotipo, kuris tobulai atitiktų Jūsų lūkesčius, turite kokybiškai bendradarbiauti su jų kūrėjais. Tačiau tam, kad galėtumėte tai padaryti, pirmiausia turite juos išsirinkti. Tad būtent šiuos du etapus ir aptarsime plačiau.

Į ką verta atkreipti dėmesį renkantis logotipų kūrėją?

Visų pirma dėmesį verta atkreipti į tai, kad kiekvienas, kuris nori, kad prekės ženklui būtų sukurtas logotipas, gali rinktis agentūrų arba laisvai samdomų specialistų paslaugas. Verta akcentuoti, jog ir vienas, ir kitas pasirinkimas gali užtikrinti kokybišką galutinį rezultatą, tačiau taip pat nereikia  pamiršti, kad kiekvienas pasirinkimas turi savitų privalumų. Taigi, būtinai juos atsakingai įvertinkite ir tik tuomet nuspręskite, kam patikėsite logotipo kūrimą.

Kaip elgtis, siekiant užtikrinti kokybišką bendradarbiavimą su logotipų kūrėjais?

Na, o nusprendus, kam bus patikėta užduotis, verta prisiminti ir tai, kad viena puikaus logotipo sėkmės paslapčių yra kokybiškas bendradarbiavimas su kūrėjais. Kad jį užtikrintumėte, laikykitės šių dviejų taisyklių.

  1. Kuo tiksliau išsakykite savo lūkesčius

Joks kūrėjas negalės sukurti idealiai Jūsų lūkesčius atitinkančio logotipo, jei Jūs nesugebės išsakyti, ko nori. Taigi, kuo tiksliau išsakykite, kas Jums yra svarbu, ko siekiate. Kad kūrėjas galėtų susidaryti kuo tikslesnį vaizdą apie tai, kokio galutinio rezultato norite, pirmiausia suteikite kuo daugiau informacijos apie savo verslą. Informuokite, kokią veiklą vykdote, kokiomis vertybėmis bei įsitikinimais vadovaujatės; kokie yra tiksliai, siekiai, uždaviniai, vizija bei misija. Taip pat nepamirškite informuoti kūrėjų ir apie tai, kokį šriftą, spalvą, stilių norėtumėte išvysti.

  1. Kūrėjų nuomonė – taip pat svarbi

Na, o žengus ką tik įvardintą žingsnį, nereikėtų pamiršti ir fakto, jog logotipų kūrėjai (nesvarbu, ką pasirinksite – agentūros ar laisvai samdomo darbuotojo paslaugas), taip pat jau yra sukūrę ne vieną logotipą, tad  puikiai žino, kuo gyvena ir kuo kvėpuoja ši sritis, kokie sprendimai sulaukia sėkmės, o kurie – neužtikrina geriausių rezultatų. Taigi, labai svarbu gebėti išklausyti ir specialisto nuomonę ir ją atsižvelgti.

Tie, kurie šiandien džiaugiasi sėkmingais logotipais pripažįsta, kad tai buvo bendras abiejų pusių (užsakovo bei vykdytojo) darbas. Taigi, nusiteikite kokybiškam bendradarbiavimui – tai leis užtikrinti geriausius rezultatus.


Pasidalink su draugais!