Puikiam logotipui sukurti – prekės ženklo identifikavimas

Daugelis puikiai žino, kad verslo sėkmė bei žinomumas nemaža dalimi priklauso nuo logotipo: jei bus gautas puikus rezultatas, tai verslas bus sėkmingas. Tačiau, kaip tokį rezultatą išgauti? Ko reikia, kad pavyktų sukurti puikų logotipą? Tam įtakos turi įvairūs veiksniai, tačiau vienas svarbiausių yra Jūsų prekės ženklo identifikavimas. Kuo jis svarbus, kokį vaidmenį vaidina? Kaip identifikuoti savo prekės ženklą? Kaip suprasti, kas Jums svarbu ir kaip visa tai pavaizduoti logotipe? Į šiuos klausimus ir atsakysime jau netrukus.

Prekės ženklas identifikavimas – tarsi Jūsų asmeninis prisistatymas

Taigi, tam, kad būtų sukurtas puikus logotipas, būtina identifikuoti prekės ženklą. Tačiau, kaip tai padaryti? Siekiant identifikuoti prekės ženklą, verta pasitelkti puikią analogiją: tai – jūsų asmeninis pristatymas. Kitais žodžiais tariant, jei norite identifikuoti savo prekės ženklą, pagalvokite, kaip identifikuotumėte save. Kokius klausimus iškeltumėte ir kaip į juos atsakytumėte; kokias savybes išvardintumėte, kokius raktinius žodžius naudotumėte? Ne paslaptis, kad kiekvienas iš mūsų prisistatydami naujam pažįstamui ar dalyvaudami darbo pokalbyje, apie save pateikiame tam tikrą informaciją: tikrai ne viską atskleidžiame, o tik tai, kas yra svarbu, aktualu bei įdomu. Būtent tokiu pat pavyzdžiu reikėtų sekti ir tuo atveju, kai siekiame identifikuoti prekės ženklą.

Kokius konkrečius klausimus reikia užduoti?

Savaime suprantama, pasakymas apie tai, kad siekiant identifikuoti prekės ženklą, reikia atrinkti pačią svarbiausią bei aktualiausią informaciją, yra pakankamai abstraktus, todėl kai kuriais atvejais mažai tegelbsti. Taigi, atrinkti tai, kas iš tiesų yra svarbu, bus kur kas lengviau, jei atsakysite sau į šiuos klausimus:

  • Kodėl mes apskritai pradėjome šį verslą?
  • Kokios vertybės mums yra svarbios ir kokiais įsitikinimais vadovaujamės vykdydami šią veiklą?
  • Ką mes gebame padaryti geriau nei kitos įmonės?
  • Kokiais trimis žodžiais apibūdintume prekės ženklą?
  • Kokios savybės, veiksniai, pasirinkimai mūsų įmonę daro ypatinga?
  • Kokie yra trys žodžiais, kuriais norėtume būti apibūdinti savo klientų?

Taigi, nuoširdūs ir išieškoti atsakymai įneš taip reikalingo konkretumo bei leis identifikuoti savo prekės ženklą. Išsamūs atsakymai sufleruos esmę, o pavieniai žodžiai – taps raktiniais. Taigi, viskas, ką reikia padaryti, tai – tik remiantis šia koncentruota informacija sukurti logotipą. Tai, kas atsispindi šiuose atsakymuose, turi atsispindėti ir logotipe. Tokiu atveju būsite tikri, kad logotipas atspindi Jūsų verslo identitetą: esmę, siekius, vertybės, įsitikinimus ir t.t.

Na, o pabaigai belieka tik pridurti, kad ši analizė pareikalaus laiko, tačiau ši investicija tikrai atsipirks. Tad jau dabar identifikuokite savo prekės ženklą. Sėkmės.


Pasidalink su draugais!