Socialinė media 2020 – aisiais: kitais metais pirmenybė bus dažniau teikiama mažesnėms bendruomenėms

Jau visai netrukus – 2020 – ieji. Taigi, natūraliai kyla klausimas: kaip gyvensime ateinančiais metais? Kol laukti ir tikėtis tiems, kurie neįsivaizduoja savo gyvenimo be socialinės medijos? Iš tiesų, šiandien ji užima labai didelę dalį mūsų gyvenime ir  tikrai nesuklysime pasakę, kad tokia pat situacija išliks ir kitais metais. Tačiau tai, kad aktyviai domėsimės socialine medija bei jos siūlomais sprendimais, tampa tarsi savaime suprantamu dalyku. Tačiau, kam bus teikiama pirmenybė? Į šį klausimą, t.y., kokios yra 2020 – ųjų metų tendencijos bus atsakyti kur kas lengviau, jei pasidomėsime, kokie sprendimai yra populiarūs jau dabar, t.y., 2019 – ųjų metų pabaigoje.

Pirmenybė bus teikiama mažesnėms bendruomenėms

Šių metų pabaiga rodo pakankamai ryškią tendenciją, kuri bus populiari ir kitais metais. Pasirodo, žmonėms kur kas labiau patinka mažesnės bendruomenės. Geriausiu to įrodymu tapo faktas, kad Instagram šiandien jau sulaukia po milijardą aktyvių vartotojų kiekvieną mėnesį, tačiau, kuomet socialinės medijos vartotojų paklausiam, ką jie mėgsta, daugelis tvirtina, kad tik jiems patinka kur kas labiau, nors sulaukia tik apie  750 mln. aktyvių vartotojų kiekvieną mėnesį. Taigi, tai leidžia mums daryti unikalią išvadą: tai, kas yra populiaru, nebūtinai mėgstama žmonių; o tai, kas yra mažiau populiaru, iš tiesų žmonėms patinka daug labiau. Belieka tik pridurti, kad visi socialinės medijos kūrėjai turėtų nepamiršti šios svarbios detalės; jei norite, kad jūsų sukurti sprendimai iš tiesų rastų kelią į vartotojų širdys, jūsų svarbiausia užduotis yra ne tai, kaip tapti populiariems (bandant pigius triukus), o tai, kaip iš tiesų patikti vartotojams.

Domina informacija apie prekės ženklus

Tačiau tai – dar ne visos tendencijos, kurios bus pastebimos 2020 metais. Socialinės medijos lankytojai įvairių apklausų metu pažymi, kad šiuose kanaluose juos mažiausiai domina žiniasklaidos priemonės, o labiausiai – prekių ženklai. Kitais žodžiais tariant, socialinės medijos kanaluose daugiausiai sekėjų turi tos paskyros, kurios priklauso prekėms ženklams, o mažiausiai susidomėjimo sulaukia žiniasklaidos priemonių paskyros. Taigi, tai – dar viena puiki detalė, į kurią reikėtų orientuotis tiems, kurie yra atsakingi už turinį socialinės medijose. Jei administruojate prekės ženklų paskyras, tai joms turite skirti ypatingą dėmesį – kurti unikalų ir įdomų turinį, kadangi būtent tokias paskyras vartotojai mėgsta labiausiai.


Pasidalink su draugais!