Socialinės medijos ir 2020 – ieji; matysime daugiau vartotojų sugeneruoto turinio

Turinys – karalius; turinys gali priversti pirkti, tokius ir panašius pasakymus, ko gero, esate girdėję tikrai ne vieną kartą. Ir iš tiesų, niekas nenuginčys fakto, kad turinys vaidina labai svarbų vaidmenį sprendžiant klausimą, ar verta įsigyti prekę. Ne paslaptis ir tai, kad už prekės ženklo  žinomumą atsakingi asmenys puikiai supranta turinio svarbą, tad investuoja ypač daug, kad būtų sukurtas unikalus, įdomus, naudingas, įtraukiantis ir kūrybiškas turinys. Tačiau taip pat reikia pastebėti, kad svarbus yra ne tik tas turinys, kurį kuria šios sritis profesionalai, bet ir patys vartotojai. Taigi, galima daryti išvadą, kad, jei norite, jog prekės ženklas būtų sėkmingas, turėtumėte investuoti ne tik į profesionalų kurtą turinį, bet ir patiems vartotojams sudaryti galimybę jį kurti. Būtent į tai ir orientuosis socialinės medijos 2020 m.

Kodėl svarbu sudaryti galimybę vartotojams kurti turinį?

Dėmesį verta atkreipti į tai, kad profesionalų kurtas turinys yra labai naudingas ir kokybiškas, tačiau jo pagrindą sudaro teorija. Tuo tarpu pačių socialinių medijų lankytojų kuriamas turinys nemaža dalimi yra paremtas patirtimi, tai reiškia, kad žmonės išbando konkretų produktą arba paslaugą ir gali kitiems pranešti, kokie yra jo privalumai bei trūkumai; kaip jis veikia realybėje ir ar apskritai verta jį naudoti. Tačiau, jei tai yra išsakoma rekomendacijų forma prie kavos puodelio, pokalbio su drauge metu, tai išlieka rizika, kad informacija bus greitai pamiršta. Tad, kur kas išmintingesnis variantas yra suteikti žodžiams fizinį pavidalą – t.y., sudaryti galimybę vartotojams paties kurti turinį bei dalintis rekomendacijomis. Taigi, socialinės medijos kanalai tvirtina, kad jau kitais metais vartotojai turės kur kas daugiau galimybių dalyvauti įvairiuose forumuose ir kitose panašaus pobūdžio platformose, dalintis savo nuomone apie produktus bei paslaugas.

Be to, net 80 proc. socialinių medijų tvirtina, kad sudarius galimybę vartotojams kurti turinį, lankytojų srautas stipriai išauga, o tai taip pat yra labai teigiamai vertinamas dalykas.


Pasidalink su draugais!