Socialinių medijų tendencijų 2020 – aisiais: daugiau dėmesio duomenų apsaugos, mažiau informacijos nutekėjimo bei melagingų naujienų

Ne paslaptis, kad svarbiausias socialinių medijų elementas yra informacija – ja dalijamasi su vartotojais, o galimybė ją sužinoti ir yra viena pagrindinių priežasčių, kodėl interneto lankytojai net kelis kartus per dieną lankosi socialiniuose tinkluose ir domisi tam tikromis paskyromis. Vis dėlto, dėmesį verta atkreipti į tai, kad nors šio elemento svarba ir yra labai didelė, ji ne visada tinkamai apsaugoma ir dėlto vėliau kyla nemenkų problemų, kurios atneša ir tam tikras pasekmes, pavyzdžiui, mažesnį susidomėjimą vienu ar kitu socialinės medijos kanalu. Taigi, galima tik pasidžiaugti, kad tarp 2020 – ų metų socialinės medijos tendencijų vyrauja ir tos, kuriomis bus siekiama apsaugoti informaciją.

Daugiau dėmesio skiriama asmens duomenų apsaugai

Ne paslaptis, kad socialinių medijų kanalais šiandien naudojasi milijonai žmonių visame pasaulyje. Tačiau tam, kad jie galėtų naudotis socialine  medija, turi pateikti ir tam tikrus asmeninius duomenis. Galima tik pasidžiaugti, kad už socialinių medijų kanalų kūrimą bei valdymą atsakingi asmenys, nuo kitų metų imsis papildomų saugumo priemonių tam, kad būtų užtikrintas asmens duomenų saugumas.

Daugiau priemonių informacijai apsaugoti, mažiau melagingų naujienų

Dėmesį verta atkreipti į tai, kad ankstesniais metais buvo pastebėtas ne vienas atvejis, kuomet apie tam tikrą objektą, pavyzdžiui, prekės ženklą, nutekėdavo šiek tiek informacijos ir tai tapdavo pagrindu kurti melagingas naujienas ir klaidinti visuomenę. Belieka tik pridurti, kad lyginant  2019 – uosius su ankstesniais metais, tokių atvejų, kai nutekinama informacija ir sukuriamos melagingos naujienos, sumažėjo net 10 proc., o 2020 – ais metais siekiama įgyvendinti ir dar daugiau priemonių, kad  būtų apsisaugota nuo informacijos nutekėjimo.

Skatins įmonės išlaikyti pusiausvyrą tarp duomenų privatumo bei personalizavimo

Na, o pabaigai – dar apie vieną taip pat optimistiškai nuteikiantį sprendimą. Ne paslaptis, kad įmonės stengiasi pažinti savo klientus – jie prašomi pateikti kai kuriuos asmeninius duomenis, tam, kad būtų galima nupiešti pirkėjo vaizdą, t.y., suprasti, kokiam žmogui dažniausiai reikalingos konkrečios įmonės paslaugos ar produktai. Taigi, skelbiama, kad socialinės medijos kanalai skatins įmonės nepamiršti rūpintis savo pirkėjų duomenų apsauga – jų teigimu, pažinti savo klientą yra puikus dalykas, tačiau tuo pat metu svarbu užtikrinti kokybišką jo asmens duomenų apsaugą.


Pasidalink su draugais!