Spalvos – ne tik estetika, bet ir poveikis. Kokias rinktis kuriant sėkmingą logotipą?

Jau yra sukurti tūkstančiai skirtingų logotipų. Tačiau, kad ir kokie unikalūs jie bebūtų, mes juos galime skirstyti pagal pačius įvairiausius kriterijus. Vienas jų yra spalvos. Taigi, logotipai gali būti spalvoti arba tiesiog apsiriboti juoda – balta deriniu. Tačiau, kuomet kalbame apie spalvotus logotipus labai svarbu pabrėžti, kad spalvos yra kur kas daugiau nei vien tik estetika – pasirodo, jos  turi labai didelę reikšmę ir gali padaryti tam tikrą poveikį. Tad labai svarbu žinoti, kokį poveikį gali padaryti konkreti spalva – tada suprasite, kokių, kuriant logotipą naudoti daugiau, o kokių – mažau. Tad pats metas įminti sėkmingo logotipo paslaptį, vertinant per spalvų prizmę.

Raudona

Viskas, kas yra šios spalvos, padeda atkreipti dėmesį. Taigi, vertinant tai, kad logotipo paskirtis ir yra atkreipti aplinkinių dėmesį, drąsiai galima daryti išvadą, jog ši spalva puikiai tinka naudoti kuriant logotipus. Kita vertus, nereikia pamiršti, kad pernelyg didelis jos kiekis gali paskatinti agresiją ar nerimą. Tad, akivaizdu, jog labai svarbu rasti aukso viduriuką.

Oranžinė

Verta pastebėti, kad kuriant logotipus oranžinė spalva yra naudojama rečiau nei raudona. Tačiau nežinia, ar tai yra labai išmintingas pasirinkimas, mat būtent ši spalva simbolizuoja energingumą, -žvalumą, pozityvumą bei žaismingumą. Taigi, nesunku pastebėti, kad kai sprendžiamas klausimas, kokią spalvą naudoti kuriant logotipą, oranžinės nereikėtų visiškai atsisakyti.

Geltona

Šiluma, draugiškumas, gyvybė bei žaismingumas – būtent tai simbolizuoja ši spalva, tad, jei norite sklisti tokias žinutes, geltona spalva tiks kuo puikiausiai.

Žalia

Specialistai sako, kad ši spalva yra labai universali ir tiks bet kokiam prekės ženklui. Tačiau taip pat dažnai pabrėžiama, kad žalia spalva padeda užmegzti ryšį su gamta, todėl ypač puikiai tiks tiems, kurių veikla yra vienaip ar kitai su ja susijusi.

Mėlyna

Ši spalva yra vertinama kaip klasikinis pasirinkimas. Taip pat pabrėžiama, jog ji  simbolizuoja ramybę bei skatina pasitikėjimą savimi. Taigi, tai yra puikūs raktiniai žodžiai siekiant suprasti, ar Jūsų logotipui reikia būtent šios spalvos.

Violetinė

Paslaptingumas, žavesys ir moteriškumas – būtent tai yra priskiriama šiai spalvai. Taigi, labai tikėtina, jog violetinė spalva puikiai tiks kuriant prekės ženklą moteriškai auditorijai.

Rožinė

Tai – dar vienas pasirinkimas, kuris puikiai tiks visai moteriškai auditorijai – nuo mažamečių mergaičių iki garbaus amžiaus damų.

Juoda

Prabanga, minimalizmas, aptakumas, modernumas – būtent taip apibūdinama ši spalva.

Ruda

Šiek tiek nuobodokas, tačiau tuo pat metu – pakankamai žemiškas pasirinkimas, tad puikiai tiks rankų darbo gaminių prekės ženklui.

Balta

Simbolizuoja švarą, modernumą, minimalizmą, jaunatviškumą bei ekonomiškumą.

Pilka

Puikus pasirinkimas klasikiniam ir brandumą simbolizuojančiam prekės ženklui.


Pasidalink su draugais!