Šriftas – tarsi žmogaus rašysena: išduos daugiau, nei norėtumėte

Ne paslaptis, kad būtų galima išvardinti daugybę įvairių dalykų, kurie padeda atskleisti individualios informacijos apie konkretų asmenį. Lygiai tą patį galima pasakyti ir apie verslą bei naudojamus šriftus – jei manote, kad nėra jokio skirtumo, koks šriftas bus panaudotas kuriant Jūsų prekės ženklo logotipą, labai klystate. Kaip žinia, šriftų yra labai daug, tačiau tikrai ne bet kokį verta naudoti. Tad pats metas sužinoti, kokius šriftus verta naudoti kuriant logotipą ir kodėl.

Serif šriftai

Ne paslaptis, kad nemaža dalis kūrėjų kurdami logotipus renkasi klasikinį stilių. Ir iš tiesų – klasika visada sveikintinas ir puikus pasirinkimas visiems, kurie nepageidauja drąsių eksperimentų ar nesiekia įgyvendinti inovatyvių idėjų. Daug gerbėjų turi ir vintažinis stilius. Vis tik, pasirinkus klasikinę ar romantizmu dvelkiančią vintažo kryptį ir iškilus šrifto poreikiui, verta žinoti, kas dera labiausiai. Na, o šiuo atveju, pasirodo, geriausiai derės Serif tipo šriftai, kuriuos daugelis apibūdina kaip šiek tiek senamadiškus, tačiau puikiai derančius tiek su klasikiniu, tiek su vintažiniu stiliumi.

Sans serif šriftai

Taigi, kokie pasirinkimai puikiai tinka klasikos ar vintažo gerbėjams, jau žinome, tačiau, ką rinktis tiems, kuriuos domina priešingi dalykai, pavyzdžiui, modernumas, švara bei inovatyvumas. Tokiu atveju vertėtų pasirinkti Sans srif šriftus, alsuojančius šiuolaikiškumu.

Display šriftai

Tačiau būtina paminėti ir dar vieną pasirinkimą. Tai – Display šriftai, kurie vertinami kaip ypač stilizuoti, tad puikiai tiks kiekvienam, pageidaujančiam puošnumo, įmantrumo, prabangos įspūdžio bei išskirtinumo.

Ypatingam unikalumui pasiekti – šriftų įvairovė

Tačiau, jei manote, kad šios 3 šriftų kategorijos, naudojamos atskirai, yra viskas, ko Jums reikia, gali būti, jog klystate. Dėmesį verta atkreipti į tai, kad logotipų kūrimo praktikoje tikrai netrūksta atvejų, kuomet siekiant išgauti pageidaujamą vaizdą, buvo naudojami visų išvardintų kategorijų šriftai. Taigi, akivaizdu, jog tikrai neverta riboti savo ambicijų ir kūrybingumo – derinkite, maišykite ir atraskite unikalius sprendimus.


Pasidalink su draugais!