Sukurti tobulą logotipą bus kur kas lengviau, jei ieškosite įvairių įkvėpimo šaltinių

Tik apsižvalgykite aplinkui – juk yra tiek daug įvariausių daiktų, prietaisų, vienokį ar kitokį pavidalą įgavusių idėjų. Tačiau, ar žinote, kas juos visus vienija? Net jei tai būtų iš pirmo žvilgsnio visiškai skirtingi dalykai… Taip, tam, kad atsirastų visa tai, ką matote aplinkui, pirmiausia buvo reikalingas įkvėpimas. Pastarasis, kaip žinia, gali kilti iš įvairių šaltinių: štai, pavyzdžiui, naujas aromatas galėjo būtų sukurtas tik todėl, kad jų kūrėjas prisiminė, kaip vaiksytėje mėgo gardų obuolių bei cinanomo pyragą, o naują dainą, galbūt, paskatino sukurti prisiminimai apie džiaugsmingą įvykį. Na, o logotipo kūrimas – taip pat ne išimtis. Pasirodo, puikų logotipą sukurti bus kur kas lengviau, jei turėsite įkvėpimo šaltinių. Tad, kokie jie yra, iš ko kyla ir kaip gali būti naudingi? Apie tai – jau netrukus.

Minčių lietus

Ko gero, jau ne kartą girrdėjote paskaymą apie tai, kad norint sėkmingai įgyvendinti kokį nors projektą, pirmiausia reikia turėti daug idėjų, o tam, kad jos iš kažkur atsirastų, visada galima suorganizuoti minčių lietų. Juo labiau, kad tai padaryti yra kur kas paprasčiau nei gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio. Taigi, viskas, ko jums tereikia, tai – tik švarus popieriaus lapas bei pieštukas (jei jų po ranka neturite, sėkmingai galite panaudoti kompiuterį).Taigi, į popieriaus lapą surašykite viską, kas tuo metu  šauna į galvą: tai gali būti pavieniai žodžiai ar ištisi jų sakiniai; o taip pat – piešiniai ar vieniši elementai, detalės. Labai tikėtina, kad prirašysite tikrai ne vieną sakinį ir ne vieną piešinį nupiešite. Tad visa tai taps puikia medžiaga kuriant logotipą.

Atsakykite į klausimą: kas yra Jūsų auditorija?

Atsakymas į šį klausimą taip pat taps puikiu įkvėpimo šaltiniu, nes atneš aiškesnį suvokimą, kaip turėtų atrodyti logotipas. Štai, pavyzdžiui, jei Jūsų auditorija yra jauni 20 – 30 metų žmonės, tai tampa aišku, kad kuriant logotipą, galima naudot drąsius grafinius elementus, nebijoti ryškių spalvų. Ir, atvirkščiai, jei  auditoriją sudarys vyresnio amžiaus žmonės, reikėtų orientuotis į pastelines spalvas, nelabai griežtas linijas bei formas, subtilumą. Kuo tiksliau apibrėšite auditoriją, tuo daugiau minčių Jums kils, koks turėtų būti logotipas.

Įtraukite visus

Labai tikėtina, kad tikrai ne Jūs vienas esate atsakingi už logotipo kūrimą. Taigi, į šį procesą įtraukite visus asmenis, kurie yra už tai atsakingi. Juk visi puikiai žinoma, kad daugiau žmonių reiškia ir daugiau idėjų. Tai, kas nešautų į galvą Jums, būtinai šaus Jūsų kolegai, o, tada beliks tik nuspręsti, kurias idėjas verta realizuoti.


Pasidalink su draugais!