Tobulą internetinę svetainę kurti bus lengviau, jei planuosite lankytojo kelią

Kas yra tobula internetinė svetainė? Tai – iš tiesų karštų diskusijų vertas klausimas, tačiau visi sutiks, kad puiki internetinė svetainė yra ta, kuri pateisina svarbiausius verslo atstovų lūkesčius. Kaip žinia, vienas pagrindinių verslo atstovų lūkesčių yra didelis pelnas. Ar internetinė svetainė gali padėti siekti šio tikslo? Pasirodo, taip. Tačiau tam, kad būtų sukurta šį tikslą padedanti pasiekti internetinė svetainė, verta žinoti, kad labai svarbu planuoti internetinio tinklapio lankytojo kelią. Kodėl tai svarbu ir kaip tai padaryti? Jau netrukus tai ir aptarsime, o, kol kas verta akcentuoti, jog šiame tekste išsakyti pastebėjimai puikiai tinka ir tuo atveju, kai kalbame ne tik apie tinklapių kūrimą, bet ir apie jų atnaujinimą.

Kodėl svarbu planuoti internetinio tinklapio lankytojo kelią?

Ne paslaptis, kad internetinius tinklapius aplanko daugybė žmonių, tačiau tikrai ne kiekvienas iš jų tampa pirkėju. Vadinasi, visus tinklapių lankytojus galima skirstyti į dvi grupes: yra tik lankytojai ir yra lankytojai, kurie tampa pirkėjais arba klientais (perka parduodamus produktus ar užsisako teikiamas paslaugas) ir didina įmonės pelną. Tad, natūraliai kyla pastebėjimas, kad vistik egzistuoja kažkas, kas lankytojus skiria nuo lankytojų – pirkėjų. Taigi, tam, kad lankytojas taptų pirkėju, jis nueina tam tikrą kelią, kurio nenueina įprastas lankytojas. Vadinasi, jei norite sukurti sėkmingą svetainę, t.y., tokią, kuri įmonei leistų didinti pelną, turite įsivaizduoti, koks yra tas kelias internetinę svetainę sukurti taip, kad būtų įmanoma keliauti link galutinio rezultato (prekės įsigijimo ar paslaugos užsakymo).

Kaip tai padaryti?

Vistik, šio kelio įsivaizdavimas ir internetinės svetainės jam pritaikymas, tikrai nėra lengvos užduotys. Tačiau yra ir gera žinia – egzistuoja net du būdai, kuriuos galite pasitelkti norėdami  atlikti šias užduotis. Visų pirma, galite užduoti sau tam tikrus klausimus, pavyzdžiui: jei būčiau internetinės svetainės lankytojas, tai, kokie jos puslapiai man būtų aktualūs? Kokio turinio ieškočiau, kokius straipsnius skaityčiau, kad gaučiau reikiamos informacijos apie prekę ar paslaugą? Tai leis jums pasijusti internetinės svetainės lankytoju ir padės geriau suprasti, kaip turi atrodyti tobula internetinė svetainė. Kitas būdas – klauskite, tų, kurie šį kelią jau nuėjo. Tikrai nesunku rasti žmonių, kurie užsukę į internetinį tinklapį buvo ne tik paprasti lankytojai, o tapo prekių ar paslaugų pirkėjais. Taigi, tiesiog klauskite šių žmonių, kokie internetinės svetainės puslapiai juos domino labiausiai; kokios informacijos jie ieškojo; koks turinys buvo aktualus. Jų atsakymai leis jums geriau suprasti, kaip turi atrodyti tobula internetinė svetainė.


Pasidalink su draugais!